Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Kütahya Valiliği
T.C. Kütahya Valiliği
T.C. Kütahya Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Görev Yapmış Valilerimiz Mevzuat İl Protokol Listesi MİA Vekalet ve Nöbet Durumları İmza Yetkileri Yönergesi
  • KÜTAHYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Etik Komisyonu Kütahya İli Yatırım Programı
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İhale İlanları
  • İLETİŞİM
    İletişim Whatsapp İhbar Hattı
°C
1
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Musa Işın
      • Vali Yardımcıları
        • Faruk Bekarlar
        • Fikret Zaman
        • Süleyman Ovalı
        • Burhanettin Yavaşı
      • Kaymakamlar
        • Altıntaş Kaymakamı
        • Aslanapa Kaymakamı
        • Çavdarhisar Kaymakamı
        • Domaniç Kaymakamı
        • Dumlupınar Kaymakamı
        • Emet Kaymakamı
        • Gediz Kaymakamı
        • Hisarcık Kaymakamı
        • Pazarlar Kaymakamı
        • Simav Kaymakamı
        • Şaphane Kaymakamı
        • Tavşanlı Kaymakamı
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Tarihçe
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • Mevzuat
    • İl Protokol Listesi
    • MİA Vekalet ve Nöbet Durumları
    • İmza Yetkileri Yönergesi
  • KÜTAHYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Kütahya Emniyet Müdürlüğü
      • Kütahya İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Özel İdaresi
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Etik Komisyonu
    • Kütahya İli Yatırım Programı
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
    • İletişim
    • Whatsapp İhbar Hattı
 

ÇİFTÇİLERE CEVİZ FİDANI, ÇEREZLİK KABAK TOHUMU VE ÇÖREK OTU DAĞITILDI

23.03.2016
Kütahya İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü tarafından İl Özel İdaresi bütçesi kaynaklı çiftçilere ceviz fidanı, çörek otu, çerezlik kabak dağıtıldı.

İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü'nde düzenlenen törene Kütahya Valisi Şerif Yılmaz, Vali Yardımcısı Hüdayar Mete Buhara, Kütahya İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü Ender Muhammed Gümüş, Orman Bölge Müdürü İbrahim Ergüven, STK Temsilcileri, daire müdürleri ile çiftçiler katıldı.

“ÖZEL İDARE BÜTÇESİNDEN TARIMA 1 MİLYON 100 BİN TL AYIRDIK”

Törende konuşan Vali Şerif Yılmaz, 2016 yılı için İl Özel İdaresi Bütçesinden 30 proje başlığı altında 1 milyon 100 bin TL ayrıldığını söyledi. “İl Özel İdaresi’nin son 3 yılda ayırdığı kaynak 15 yıla tekabül ediyor diyen” Vali Yılmaz, “2001 – 2006 yılları arasında 6 yılda verilen desteği şimdi biz 1 yılda veriyoruz. 2001-2016 yılları arasında 120 proje kapsamında yaklaşık 6 Milyon TL il özel idaresi kaynağı kullanılarak çiftçimize hizmet götürülmüş olacaktır. Kütahya’da göreve başladığım 2013 yılından bu yana 3 milyon 338 bin 500 TL özel idare desteği ile 15 yılda verilen desteğin yaklaşık yarısı sadece son 3 yılda çiftçilerimize verilmiş olmaktadır. İl Özel İdare bütçesinden tarıma ayrılan bu paralarla son beş yılda 154 ton yonca, silajlık mısır ve fiğ tohumu, bin 440 bin ceviz, elma, armut, erik, kiraz fidanı ve çilek fidesi, 50,5 ton sebze tohumu hibe olarak çiftçilerimize dağıtıldı. 8 bin 900 litre kene ilacı ile hayvanlar, ahırlar ve meralarda ilaçlama yapıldı” diye konuştu.

“GELİR ARTIRICI TEDBİRLER ALMALIYIZ”

“Köylerde yaşayan vatandaşların yaşam şartlarını kolaylaştırmanın yanı sıra gelirini de artırmalıyız” diyen Vali Yılmaz,  “Geldiğimiz günden beri söylediğimiz bir söz var, bizim tarımla ilgili destekleri artırmamız lazım. Kırsalda yaşayan insanlarımızın gelirlerini artırıp, gelir artırıcı tedbirleri almalıyız. Köylerimizin altyapılarını tamamlamak üzereyiz ama köyde yaşayan insanlarımızın yaşam şartlarını kolaylaştırmanın yanı sıra gelirini de artırmamız gerekiyor. Hükümetimizin verdiği destek ve teşviklerin ötesinde destek verelim istedik. Kurduğumuz tesisler, verdiğimiz, fidan ve tohumlar birer evlek yerlerde kullanılsın istemedik. Biz de tarımın en büyük sorunu işletme düzeyinin küçük olması, isteğimiz işletmelerin büyümesidir. Bu hem bitkisel, hem de hayvansal üretimde aile işletmesinin ötesinde profesyonel yönetilecek işletmelere dönüşmesi lazım. Bu yüzden bu sene limit koyduk. Verdiğimiz fidanı sadece bağının, bahçesinin sadece kıyısına ve sınırına dikecekse değil, kapama bahçe yapacaksa verelim istedik, 5 dönüm limiti koyduk. Bizde ‘Tarımda para kazanamıyoruz’ diye şikayet çok oluyor. Doğrudur, 3 dönüm yer için 80 milyon TL’lik traktör alırsan para kazanamazsın. İşletmelerimizde miras hukukundan kaynaklı sıkıntılar vardı. Bundan dolayı araziler parçalandı, küçüldü ve normal şartlarda ekim yapacak arazi bulamaz olduk. Bundan vazgeçtik, bugüne dek yaşadığımız yanlıştan döndük ve arazi toplulaştırılması yapmaya başladık. Bundan sonraki yardımlarımızda belli bir düzey ölçeği sağlayan işletmelere vermemiz lazım. Yanlış anlaşılmasın zenginlere verilen bir şey değil, bu bir kümelenmedir. Bakanlığımız daha o işi tamamlayamadı. Havza bazlı desteklerle ilgili çalışmalar var ona geçilmesi lazım” ifadelerini kullandı.

“SİYASİ PARTİ FARKI GÖZETMEKSİZİN KARAR ALINDI, BÜTÇEYE KONULDU”

Tarımla uğraşan kesimin yaşlandığını ifade eden Vali Şerif Yılmaz alınan destek kararından dolayı İl Genel Meclisi üyelerine teşekkür etti. Vali Yılmaz, “Verilen fidelerin köy köy, grup grup olması sayesinde müşterinin gittiğinde o bölgede almak istediği ürünü rahatlıkla alabileceği bir ortam oluşturuyoruz. Kütahya'ya geleli 3 seneye yakın oldu, ilk geldiğimde kabak çekirdeği ekilmesi ile ilgili talimatı verdim, bugün kabak çekirdeğini burada görmekten çok memnun oldum. Kabak çekirdeği daha önce çalıştığım Kayseri ilinde Tomarza ve Develi bölgesinde ekilmekteydi, asıl bölgesi Nevşehir diye bilinir. Bizim toprak yapımıza aşağı yukarı yakın kırsal alan olarak uyan bölgelere ekildikten sonra arkadaşlar da gerekli çalışmaları yaptılar. Mevcut buğday üretiminin dışında farklı ürünler ki geliri 3-5 katı olan ürünler üretmemiz lazım. Bizim asıl görevimiz insanlarımızın önüne koymak, tarım teşkilatı olarak bu konuyla ilgili bilgilendirmek. Bunu ortaya koyduktan sonra hala üretici 5 katına değil beşin birine talibim diyorsa o insanla biz bir şey yapamayız, o insan da bizi şikayet edemez. Devlet olarak da biz her şeyi yapmanın manevi huzuru ile ilgili her şeyi söyleyebiliriz. Ben o açıdan yaptığımız bu çalışmaların en azından Kütahya’da mevcut tarım alanlarını genişletme imkanımız yok.  Tarımda uğraşan mevcut insan profilimiz de git gide yaşlanıyor. O nedenle bu işi yapabilecek, bu işte istihdam edilen insanlara alternatifleri, imkanları sunmalıyız.  Kaynak itibariyle İl Genel Meclisimize de teşekkür ediyorum. İl genel meclisimiz çok farklı yerlerde kullanabileceği bu kaynağı tahsis etti. Tarımın gelişmesi için geçen yıl 1 milyon TL idi, bu sene tahsis edilen miktar 1 milyonun üzerinde oldu. Siyasi parti farkı gözetmeksizin oy birliğiyle karar alındı ve bütçeye konuldu, bu parayı biz sizlere harcıyoruz.  Hatalar olmaması için geçen senenin fidanlarını bu sene veriyoruz. Biz sadece vermek için bu işi yapmadık.  Verdiğimiz fidanlar seneye kuruyorsa bunun bir anlamı yok, faydası da yok, artı bir de israf. Bu yüzden iklim şartları uyuşana kadar bekledik. İlçelerimizin tamamında ve burada bu dağıtımı gerçekleştiriyoruz. Tıbbi aromatik bitkiler ile ilgili hem İl Özel İdare’nin hem de Kırsal Kalkınmayı Destekleme Kurumu’ tarafından çıkılan çağrıda bu da var. Bundan çiftçilerimizin özellikle istifade etmesi lazım. Kalkınmadaki kaynakların büyük çoğunluğu Avrupa Birliği fonlarından gelen kaynaklar. Bu kaynakların da ülkemizdeki tüm çiftçilerimiz tarafından kullanılması önemli, özellikle bu paraların kullanılmadığı zaman başka ülkeler tarafından kullanılacağı bilincinde olmamız lazım. Bu projeler de emeği geçen herkese huzurlarınızda teşekkür ediyorum” diye konuştu.

2016 YILI UYGULAMALARI

2016 yılı uygulamaları hakkında detaylı bilgiler veren Vali Şerif Yılmaz, “Bugün 129 köyde 221 çiftçimize 25 Bin Ceviz fidanı, 23 köyde 35 çiftçimize 330 kg çerezlik kabak tohumu, 49 köyde 84 çiftçimize 850 kg çörek otu tohumu, 11 köyde 18 çiftçimize 2 bin 220 adet kiraz fidanı dağıtımını gerçekleştireceğiz. 2016 yılı bütçesinden 1 köyde 14 çiftçimize 118 kg Soğan tohumu verildi, 1 köyde 30 çiftçimize 2 bin 250 kg sarımsak tohumu vereceğiz. 84 köyde 84 çiftçimize 2 bin 520 kg yonca tohumu, 220 köyde 220 çiftçimize 6,6 ton silajlık mısır tohumu, 38 köyde 38 çiftçimize 3,8 ton korunga tohumu, 9 köyde 9 çiftçimize 90 kg lenox tohumu, 981 köyde bin 10 çiftçimize 108 ton macar fiği tohumu, 9 ilçe 17 köyde 85 çiftçimize 1 milyon 15 bin çilek fidesi, 4 köyde 14 çiftçimize 8 bin adet bağ fidanı, 18 köyde 24 çiftçimize 5 bin 940 adet vişne fidanı, 1 köyde 1 çiftçimize bin 200 adet erik fidanı, 54 köyde 100 çiftçimize 660 bin adet kekik fidanı, 10 köyde 35 çiftçimize 340 bin adet adaçayı fidesi, 3 köyde 19 çiftçimize 31 bin 150 adet lavanta fidanı, 32 köyde 59 çiftçimize bin 500 kg karabuğday tohumu, ihaleleri yapıldıktan sonra tarım takvimine göre dağıtılacaktır” dedi.

“40 BİN 458 HEKTAR ALANI DAHA SULAYABİLECEĞİZ”

Hayata geçirilen ve geçirilecek yatırımlarla 40 bin 458 hektar alanın daha sulanabileceğini belirten Vali Yılmaz, “Yüzde 39'u tarım sektöründe istihdam olan ilimiz 11 bin 875 km2 yüzölçümüne sahip olup, yüzde 56’sı ormanlık alan, yüzde 27’si yani 315 bin hektarı tarım alanıdır. Tarım alanlarının 74 bin 438 hektar’ı sulu, 240 bin 746 hektarı kuru tarım alanıdır. Bugün itibariyle, sulanabilir tarım alanları 74 bin 438, sulanabilen tarım alanları 18 bin 666 Hektar, DSİ tarafından açılışı yapılacak tesislerle sulanabilecek tarım alanları 2 bin 823 hektar,    DSİ tarafından temeli atılan tesislerle sulanabilecek tarım alanları 3 bin 855 hektar, İl Özel İdaresi tarafından hayata geçirilmesi planlanan yatırımlarla sulanabilecek tarım alanları ise 33 bin 780 hektardır. Hayata geçirilen ve geçirilecek yatırımlarla böylece toplam 40 bin 458 Hektar alanı daha sulayabileceğiz ve sulanabilir tarım alanlarımız 115 bin 124 hektara ulaşacaktır” şeklinde konuştu.

Program projeden yararlanan çiftçilerin katılım belgeleri ile ceviz fidanı, çörek otu ve çerezlik kabak dağıtımıyla sona erdi.
 
 
 
 
İSAY2 Galeri
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi İlan Portalı
Servi Mh. Zafer Meydanı No:1 43050 Merkez/KÜTAHYA
İletişim : 0 274 223 69 93
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız