Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Kütahya Valiliği
T.C. Kütahya Valiliği
T.C. Kütahya Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Görev Yapmış Valilerimiz Mevzuat İl Protokol Listesi MİA Vekalet ve Nöbet Durumları İmza Yetkileri Yönergesi
  • KÜTAHYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Etik Komisyonu Kütahya İli Yatırım Programı
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İhale İlanları
  • İLETİŞİM
    İletişim Whatsapp İhbar Hattı
°C
25
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Musa Işın
      • Vali Yardımcıları
        • Faruk Bekarlar
        • Fikret Zaman
        • Süleyman Ovalı
        • Burhanettin Yavaşı
      • Kaymakamlar
        • Altıntaş Kaymakamı
        • Aslanapa Kaymakamı
        • Çavdarhisar Kaymakamı
        • Domaniç Kaymakamı
        • Dumlupınar Kaymakamı
        • Emet Kaymakamı
        • Gediz Kaymakamı
        • Hisarcık Kaymakamı
        • Pazarlar Kaymakamı
        • Simav Kaymakamı
        • Şaphane Kaymakamı
        • Tavşanlı Kaymakamı
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Tarihçe
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • Mevzuat
    • İl Protokol Listesi
    • MİA Vekalet ve Nöbet Durumları
    • İmza Yetkileri Yönergesi
  • KÜTAHYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Kütahya Emniyet Müdürlüğü
      • Kütahya İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Özel İdaresi
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Etik Komisyonu
    • Kütahya İli Yatırım Programı
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
    • İletişim
    • Whatsapp İhbar Hattı
 

ENERJİ VE TABİİ KAYNAKLAR BAKANIMIZ SAYIN TANER YILDIZ, YATIRIMCILARLA BİRARAYA GELDİ

12.03.2014
Bir dizi temas ve ziyaretlerde bulunmak üzere Kütahya’mıza gelen Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanımız Sayın Taner Yıldız, ilimizde faaliyet gösteren yatırımcılarla biraya geldi.
     12 Mart 2014 Çarşamba günü bir dizi temas ve ziyaretlerde bulunmak için Kütahya’mıza gelen Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanımız Sayın Taner Yıldız, Valimiz Sayın Şerif Yılmaz ve beraberindekilerle birlikte 1. Organize Sanayi Bölgesinde bulunan Fabrika ziyaretlerinden sonra, 1. OSB Müdürlüğünde Kütahya’da faaliyet gösteren yatırımcılarla biraraya geldi.
     Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanımız Sayın Taner Yıldız yatırımcılarla yapmış olduğu toplantıda şunları söyledi; “Öncelikle sizlerle Kütahya’da bir arada olmaktan duyduğum memnuniyeti ifade etmem lazım ve Türkiye’nin kalkınma düzeyinden daha fazla kalkınma oluşturan Kütahya için de siz değerli sanayicilerimize teşekkür ediyorum. Organize sanayiler kendi içerisinde özerk bir yapıya sahip. Elektrik dağıtım hizmetlerini, doğalgaz dağıtım hizmetlerini, hatta Anayasa Mahkemesi kararı öncesi kamulaştırma yetkileri dahil olmak üzere başlı başına bir özerk yapıya sahip kuruluşlar ve son 25 yılda hangi evrelerden geçtiğini, tarlalardan boş arazilerden nasıl fabrikalar oluşturulmak istendiğini çok iyi biliyorum. 
     Kayseri'de Mütevelli Heyetlerinde bulunma imkanım olmuştu. Çok ham arazilerin Türkiye’nin üretimine katkı koyan yerler haline gelmesi gerçekten çok sevindirici. Tabi buranın 4. derece teşviklerinden yaralanıyor olması inşallah yatırım cazibe noktası açısından da önemli olacaktır. Bizlerin bir kısım getirdiği yeni teşvik noktaları var. Bunları sanayicilerimiz mutlaka takip edeceklerdir. Enerji tasarrufu ile alakalı, enerji verimliliği ile alakalı, üretim tesisleriniz de, fabrikalarınızda her hangi bir işlem yapıyorsanız bunun beşinci bölge teşviklerinden yararlanacağı bir hale getirin diyoruz. 
     Türkiye’nin neresinde olursa olsun, ister Edirne’de, ister Kars’da tabi ki 6. bölgede teşviklerinden yaralanan illerimiz zaten kendi bölge teşviklerinden yararlanacaklar. Her birimizin mutlaka daha verimli işler, daha doğru işler yapmasını sağlamamız lazım. Kütahya şuana kadar aldığı 6 milyar TL’lik yatırımın yanında, tabi ki gelişmesine, büyümesine devam edecek. Bunların arasında bizler elektrik dağıtımı ile alakalı 41 milyon TL’lik doğalgaz dağıtımı ile alakalı yine 26 milyon TL’lik ilçelerimizle beraber Bor üretiminin yeni üretim kaynaklarına eklenmesiyle beraber 90 milyon TL’lik yine üretim tesislerimizde 27 milyon TL’lik yatırımlarımız Kütahya'ya inşallah içinde bulunduğumuz 2014 yılında kazandırılmış olacak. Her gördüğümüz manzarayı haklı olarak yeterli görmeyebiliriz. O seviyeye gelmesinde de mutlaka hakkını vermemiz lazım. 
     Genişleme arazilerinden tutun ki, kamulaştırmaya varıncaya kadar, lojistik merkezinden tutun ki, diğer farklı sektörün yer almasına varıncaya kadar Milletvekili arkadaşlarıma ben buradan teşekkür ediyorum Ankara’da özellikle kanuni ihtiyacından veya Ankara bürokrasisi ihtiyacının çok sıkı bir şekilde takip edildiğine bizzat ben şahidim. Bizim sanayicilerimizden istediğimiz önemli bir konu var. Türkiye'de hangi sektörlerde bulunuyor olursak olalım, mutlaka Türkiye’nin siyasi istikrarı her birimizin bulunduğu sektörlerden daha önemlidir ve daha fazla etkiye sahiptir. 
    2001 yılında dünya toz pembeydi. Herhangi bir sıkıntı yoktu. Fakat Türkiye 2001 yılında ölçülebilir 234 Milyar TL zarara uğradı. Türkiye’nin GSMH’da o kadardı. Neredeyse Türkiye kendisi kadar kaybetti. Son zamanlarda özellikle Uluslararası arenada yapılan darbe girişimlerinin her birinin Türkiye’yi geriye götürdüğünü hepimizin bilmesi lazım. Şimdi farklı bir şekilde çıkıyor karşımıza. 17 Aralığın farklı aralıklarla Türkiye’nin başına gelmesini çok iyi değerlendirmemiz lazım.
 
     2001 yılında Dünyada herşey tozpembe iken Türkiye’deki kriz aslında siyasi istikrarsızlığın kırılganlığından kaynaklandı. 2008 yılında dünyada çok ciddi bir kriz oldu ama Türkiye bunu kendi içinde eritti. O zaman şu gerçeğin altını çizmemiz lazım. Türkiye’nin siyasi istikrarı çok önemli. Bugün petrol rezervleri, doğalgaz rezervleri oluşan birçok ülkede yatırımcı bulamıyorlar. Yatırımcının gitmemesinin nedeni siyasi istikrarsızlık. Türkiye hala istikrarını koruyan, bir yandan da istikrarı bozulmaya çalışılan bir ülkedir. 3 ay içerisinde ölçülebilir 210 milyar Dolar bir zarar oluşmuştur. Türkiye’nin yolundan alıkonmak istenmesini dikkatle izlemek lazım. 
      Siyasi istikrarın korunmasına borçlu olanlar yalnızca o ülkenin siyasi iktidarı değildir. Muhalefetidir, sivil toplum örgütleridir, sanayicileridir. Türkiye eğer 3 katına çıkmışsa GSYİH ile birlikte 800 Milyar Dolarlara çıkmışsa bunun en önemli gerekçesi siyasi istikrardır. Bunun muhafaza edilmesine her birimiz borçluyuz. Hangi gerekçe ile olursa olsun o gerekçenin siyaset müessesi olması gerekmez. Her darbenin illa akıllıca olması gerekmiyor, İlla makul sebeplere dayanması gerekmiyor. Sonuçta o darbeler o ülkeyi geriye götürdü. Türkiye, en fazla acısını çekenlerin başında. 1971 yılında Güney Korey'le Türkiye kişi başına düşen milli gelir açısından aynı seviyedeydi. Şuanda Güney Kore 25.000 dolarlar seviyesinde gidiyor. Bu çok önemli çok ciddi bir fark. Anlayışları, düşünceleri farklı olabilir, Türkiye’nin istikrarı her birimizin ortak paydasıdır. 
     Biz organize sanayilerin gelişmesine katkı olmaya devam edeceğiz. % 12’ler, % 18’lere varan elektrikte indirimler söz konusu şuanda Türkiye’de. O yüzden bu imkanları değerlendirmek lazım. Üretimleri fazla olan üreticilerimiz var. Sanayici lehine bunları mutlaka buraya yoğunlaştırmamız gerekiyor. 
     Ben bu düşüncelerle 30 Mart’daki tercihlerin mutlaka doğru tercihler olacağına inanıyorum. Kütahya ile beraber bölgenin bu istikrardan vazgeçmeyeceğini düşünüyorum. Bizler organize sanayilerin yanındayız. Gelişmesi için gene sağlamaya devam edeceğiz. Hepinizi saygıyla sevgiyle selamlıyorum.” dedi.
     Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanımız Sayın Taner Yıldız’ın yatırımcılarla yapmış olduğu toplantıda Valimiz Sayın Şerif Yılmaz, TBMM KİT Komisyonu Başkanı ve Kütahya Milletvekili Sayın Hasan Fehmi Kinay, Kütahya Milletvekilleri Sayın Dr. Soner Aksoy ve Sayın Prof. Dr. Vural Kavuncu, Kütahya Belediye Başkanı Sayın Mustafa İça, sivil toplum kuruluşu temsilcileri, daire müdürleri ve işadamları hazır bulundular.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi İlan Portalı
Servi Mh. Zafer Meydanı No:1 43050 Merkez/KÜTAHYA
İletişim : 0 274 223 69 93
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız